Over Ons
Na jaren in HR in de hotellerie te hebben gewerkt, voor zowel grote ketens als kleinere hotels, kriebelt de drang om onze ervaring in te zetten bij horeca bedrijven die wel wat hulp kunnen gebruiken.
In tegenstelling tot veel grotere bedrijven hebben veel ondernemers in het Midden- en Kleinbedrijf een andere focus als het op HR zaken aan komt.
En om jou hier in te kunnen ondersteunen: daar krijgen wij energie van!
Krijg jij veel vragen van je medewerkers waar je niet meteen een antwoord op hebt, en eigenlijk ook niet goed weet bij wie je die vraag kwijt kunt?
Heb je een administratiekantoor in de arm genomen om je administratie te verzorgen, maar baal je er daardoor wel eens van dat je geen totaal overzicht hebt wat er precies gebeurt?
Heb je het idee dat je kosten zou kunnen besparen maar weet je niet waar je moet beginnen?
Weet dat je hier in niet de enige bent: er zijn nog zoveel ondernemers net als jij die in hetzelfde schuitje zitten. En er is een oplossing!
Laat ons JOU helpen! Juist de personeels- en salarisadministratie: dat is onze expertise. Of het nu de Horeca CAO is, of een salarisstrook, wij weten er wel raad mee. Maar ook als je tegen ingewikkelde vragen aanloopt, kunnen wij je zeker weten van raad voorzien.
Over Willemijn
Mijn grote passie voor horeca en gastvrijheid zat er al vroeg in.
Van rondjes drinken inschenken tijdens verjaardagen en met de schaal hapjes eindeloos langs alle visite, tot aan bijbaantjes naast mijn studie.
Al snel kwam ik erachter dat HR in de gastvrijheidsindustrie voor mij de ideale combinatie is: met en voor mensen werken, in het horecavak.
Naast een eigen horecazaak runnen, samen met mijn partner en ons fantastische team, is het mijn absolute passie om de door mij opgedane kennis en ervaring binnen het HR vak toe te passen bij andere horeca ondernemers die wel wat hulp kunnen gebruiken.
Waar ik energie van krijg? Problemen! Die kunnen me niet ingewikkeld genoeg zijn 🙂
Mijn expertise in arbeidsrecht, complexe ziektegevallen en lastige arbeidsconflicten zorgen er voor dat ik je met een gerust hart kan adviseren bij ingewikkelde vragen.
Wanneer ik niet aan het werk ben, ben ik vaak te vinden in ons horecabedrijf om bij te springen, te kletsen met vaste gasten of te genieten van een heerlijke cappuccino.
Over Eva
Handen uit de mouwen: dat is wat mijn passie voor de gastvrijheid heeft aangewakkerd. Eerst in de bediening, maar zeker ook tijdens mijn diverse stages en banen in HR.
Achter de schermen, dat is waar ik me als een vis in het water voel. Mijn expertise ligt in de personeels- en salarisadministratie: ik haal er veel energie uit als ik die administratie iedere maand weer netjes kan afronden, met een mooi resultaat voor zowel de medewerker als voor jou als ondernemer. Waar en hoe het anders en beter kan, maar vooral ook waar je op kosten zou kunnen besparen.
Na een aantal jaren ervaring op te hebben gedaan, wil ik graag een bijdrage kunnen leveren aan ondernemers die mijn hulp kunnen gebruiken. Waar ik het verschil kan maken, is vaak dat waar ondernemers mee worstelen – en daar word ik blij van.
Ik heb een grote voorliefde voor reizen, en in het bijzonder voor Australië. Hoog op mijn verlanglijst staat dan ook om nog een keer een fantastische rondreis te maken.